Dag 16: Kelingking Beach en terug naar huis

28 juli 2019 - Nusa Penida, Indonesië

Heerlijk ontspannen werden wij vanochtend wakker. Dit bed, deze kamer, dit hele hotel heeft ons allemaal echt goed gedaan. Na een ontbijtje aan het zwembad in de zon hebben wij onze spullen weer gepakt en gingen wij op zoek naar een taxichauffeur voor die dag. Dit ging minder makkelijk dan gedacht, maar uiteindelijk hebben wij een fijne chauffeur kunnen regelen. Deze bracht ons naar de plek die wij nog graag wilden bezoeken: Kelingking beach. Vanaf hier heb je een prachtig uitzicht over rotsen en de meest blauwe en heldere zee die ik ooit gezien heb.

images

Het hele plaatje was bijna surrealistisch te noemen. Je kunt hier naar beneden klimmen, maar dat gaat je zeker een uur kosten. Vervolgens moet je natuurlijk ook weer een uur naar boven klimmen en die tijd hadden wij simpelweg niet. Na het genieten van het uitzicht en heel wat foto's en filmpjes later, zijn we iets eerder dan gepland terug gegaan naar de haven. Hier hebben we lunch gehaald en van de zon kunnen genieten bij een restaurant met een zwembad en ligbedden. Helaas was het al veel te snel weer tijd om de ferry te halen en terug te gaan naar huis..

Tot morgen!

Monique