Dag 23: kort en bondig

30 juli 2019 - Gili Meno, Indonesië

Goedemorgen!

Zoals de titel al doet vermoeden zal het verhaaltje van vandaag geen boekwerk worden.

Ik heb nog steeds veel last van heimwee maar ik ben vastberaden om hier te blijven. Dit hoort er nu eenmaal bij en ik weet zeker dat het mij sterker zal maken als ik gewoon even door blijf zetten. En op een eiland zo mooi als deze kun je ook gewoon niet bij de pakken neer gaan zitten. Zoals ik al eerder vertelde is hier weinig tot niets te doen. Ik zal daarom de komende dagen ook geen verhaaltjes meer sturen, omdat ze waarschijnlijk allemaal uit hetzelfde bestaan: lezen, zonnen, filmpjes kijken op een plek waar de wifi het een beetje beter doet en watermeloensapjes drinken. Klinkt niet als een hele zware straf toch?

Ik wil nog wel een paar fotootjes met jullie delen:

IMG20190728152803

IMG20190728163354

IMG20190729183124

IMG20190730092311

Ik denk dat het volgende verhaal dat ik zal schrijven pas weer over zondag 4 augustus gaat, omdat ik dan terug naar huis ga en wat meer meemaak dan nu.

Tot over een paar dagen!

Liefs,

Monique

1. Jacoline:
    30 juli 2019
    foto's zijn prachtig dus geniet!!
    Voor je weet ben je weer thuis met de mooiste verhalen en foto's
    Het is allemaal een beetje K... met je arm maar op een bedje op strand met zo een uit zicht ( als op de foto) is denk ik wel te doen
    Dus geniet maar lekker op je bedje met een sapje 🍹
  2. Monique Pieterse:
    30 juli 2019
    Precies! De omgeving maakt hier inderdaad alles goed! En als ik rustig op zo'n bedje lig is de pijn inderdaad goed te handelen. Die sapjes zijn hier zeker. Mijn favoriet zijn momenteel de verse banaan-en watermeloensapjes. Tot snel!
  3. Petra Pieterse:
    30 juli 2019
    Mooie foto’s Mo, net als plaatjes in een reisgids! Knap van je dat je er zo instaat! Maak er nog een paar mooie dagen van, geniet lekker van de rust, de zee en het mooie weer😎Want voordat je het weer weet ben je weer aan het werk en de studie😉
    Veel liefs, dikke knuffel, papa en mama xxx
  4. Monique Pieterse:
    31 juli 2019
    ❤️❤️❤️
  5. Paul en mieke:
    Hoi Monique,
    We hebben veel bekende dingen gezien op de foto's.
    Geniet nog van de laatste dagen op Bali.
    Deze trip maak je misschien nooit meer.
    Goede reis naar huis en tot ziens.
    Veel liefs en een dikke knuffel
  6. Monique Pieterse:
    31 juli 2019
    Dikke knuffel terug en tot snel!