Dag 14: een korte samenvatting

28 juli 2019 - Ubud, Indonesië

Nou.. daar is 'ie dan. Na een lange tijd weer een verhaal van mijn kant. Afgelopen week was een behoorlijk bewogen week. Ik zal niet ingaan op de details maar laten we zeggen dat niet iedereen naar Bali komt om zen te worden en dat niet iedereen het beste met je voor heeft.

Voor de rest zijn er ook niet zulke hele spannende dingen gebeurd. De dagen bestonden vooral uit lessen voorbereiden, lessen geven en rustige avonden. Op woensdag zijn we in de avond naar een cafeetje in de straat gegaan. Daar verzorgde een jazz-zanger op zijn gitaar het amusement voor die avond.

IMG20190717190417

Ik heb nog wat souvenirtjes ingeslagen en ben met een Belgisch vriendinnetje mee gegaan naar de kliniek. In The Monkey Forrest ( een groot eiland voor tientallen verschillende apen) heeft zij een krauw in haar gezicht gekregen van een aap. Meer dan 2 krassen waren het niet, maar ze wilde het risico niet lopen en laat haar nu inenten tegen rabiës.

Voor zover eigenlijk een beetje de korte samenvatting van de afgelopen paar dagen. Het weekend wordt leuker, beloofd!

Liefs,

Monique