Dag 7: Sanur beach!

15 juli 2019 - Bali, Indonesië

Vandaag voel ik mij gelukkig echt een heel stuk beter. Ik merk eigenlijk niets meer van mijn toestand van gisteren.

Het lesgeven ging ook vandaag weer goed. De kinderen waren enthousiast en hebben een grote toets gemaakt over de onderwerpen die we tot nu toe behandeld hebben. Iedereen heeft deze toets bijna foutloos gemaakt. Mooi om te zien! Ik zal hieronder wat fotootjes plaatsen van de school, zodat jullie een indruk kunnen krijgen.

IMG20190712110030IMG20190712105214IMG20190712102726IMG20190712095402IMG20190712085813

Na het lesgeven hebben wij snel de lunch gegeten en onze spullen gepakt omdat wij een middagje naar het strand hadden gepland. Helaas is er hier geen strand in de buurt, dus moesten wij een taxi nemen. Ons oog was gevallen op Sanur Beach, 1 uur en 15 minuten rijden hiervandaan. Uiteindelijk hebben we er door al het verkeer zeker wel 2 uur over gedaan; maar het was het dubbel en dwars waard! Wat een prachtig strand.. Ik heb hier gesnorkeld en in de zon gelegen en in de avond hebben we heerlijk gegeten bij een restaurant met uitzicht op zee. We zijn hier tot vrij laat gebleven en hebben daarna de taxi (nu 1 uur lang) terug naar het hostel genomen.

IMG20190712145005IMG20190712145404

IMG20190712172818

Een lekkere, ontspannen dag!

Liefs,

Monique

1. Rob en Petra:
    Mo,
    Leuk om je verhalen weer te lezen. Door de foto's nu een beetje een indruk gekregen van je schooltje.
    Veel succes veder.
    Liefs Pa en Ma
  2. Monique Pieterse:
    Fijn! Kusjes
  3. Jacoline:
    15 juli 2019
    Foto's zijn leuk inderdaad een goed beeld hoe het daar is
    Fijn dat het les geven zo goed gaat en dat ze bloemen voor je plukken 🌷 en verliefd op je zijn 😍
    En dat strand 🏖 daar wil ik ook naar toe
    Groetjes uit Middelburg 🤗
  4. Monique Pieterse:
    16 juli 2019
    Haha je bent meer dan welkom hoor 😉
  5. Paul en mieke:
    15 juli 2019
    Leuk dat we je even zagen en hoorden.
    Geniet van de tijd die je daar bent. Het is een erg mooi land en dan de bloemen!
    lieve groetjes van ons
  6. Monique Pieterse:
    16 juli 2019
    Dat was zeker even leuk! Liefs
  7. Erna Steggink:
    16 juli 2019
    Hey Monique. Sanur beach. Prachtig strand daar. Ben ik ook alweer 25 jaat geleden!!!!! Geweest. Weet nog dat daar veel aussies waren ( australiers). Geniet maar lekker van je les geven, massages en strandmomenten. Leuk om je berichten te volgen. Kus.
  8. Monique Pieterse:
    16 juli 2019
    Wat leuk! Ik heb niet veel Australiërs gezien, maar het is er inderdaad prachtig!