Dag 6: een beetje ziek en weer een massage

15 juli 2019 - Bali, Indonesië

Allereerst mijn excuses dat de verhalen wat op zich laten wachten. Ik ben veel bezig hier en heb lang niet overal wifi helaas. Ik zal voor een inhaalslag zorgen, beloofd!

Vandaag heb ik de effecten gemerkt van het eten van gisteren. Zoals eerder vertelt heb ik in de avond fruit gegeten. Ik heb drakenfruit gekocht, maar toen ik dat gisteren open sneed was de substantie niet hard, maar eerder zacht en er droop allemaal sap uit. Vanochtend is dus gebleken dat het waarschijnlijk geen goed fruit was, want wat voelde ik mij slecht vanmorgen. Ik was enorm misselijk en licht in mijn hoofd.

Ik heb wel besloten om naar school te gaan. Ik heb een paar mensen om mij heen medegedeeld wat er aan de hand was, gewoon voor de zekerheid. Het lesgeven ging prima. Er was zelfs een jongetje die 'I love you' kwam zeggen, en een paar andere jongens hebben in de pauze bloemen geplukt die we vervolgens in een vaasje op het bureau hebben gezet.

IMG20190710102416

In de middag heb ik dan ein-de-lijk mijn rust kunnen pakken. Ik heb lekker een paar uurtjes kunnen slapen en voelde mij gelukkig helemaal niet meer zo ziek toen ik wakker werd. Één van de Belgische meisjes had mij een berichtje gestuurd met de vraag of ik met haar voor de tweede keer een massage wilde gaan doen. Ik vond dat een heel goed plan, dus dat hebben we gedaan. We hebben een prachtige spa gevonden waar we een gezichtsbehandeling en een massage hebben afgenomen.

IMG20190711184147IMG20190711184534

Ondertussen hadden wij het avondeten in de kantine al lang gemist, dus hebben we zelf eten geregeld in, nu al, mijn favoriete restaurantje hier. We hebben hier echt heel lekker gegeten en dat heeft mij goed gedaan.

IMG20190711192859

Ik ben benieuwd hoe ik mij morgen voel!

Liefs,

Monique

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Peter Gootsteen:
    16 juli 2019
    Ziet er goed uit, veel plezier!
  2. Monique Pieterse:
    16 juli 2019